dimecres, 25 de novembre del 2009

Hola a tots/es

Doncs el primer sempre és dir hola i saludar a tothom. El segon per lògica seria presentar-me, comentar perquè he creat el blog i que n'espero. No m'agrada gens seguir guions establerts, però sempre hi han excepcions ;).

Presentar-me tinguent en compte que pràcticamen ningú llegirà el que estic escribint, i que si es dona el cas ja em coneixera ho trobo absolotament innesesari, dir nomès que soc una persona que fa moltes faltes de ortografia, i que tot i que de moment estic intentant escriure correcta de faltes n'hi hauran, i moltes.

Aborriment, ganes de desfogar-me, publicar coses interesants, utilitat... hi han molts motius que m'an portat a crear el blog, hi la veritat es que no en sabria dir cap de principal. No tinc pensat cap tema general en que enfocar-lo ( n'hi molts que m'atrauen, informàtica, música, videojocs, esport, cine...) suposo que amb el temps ja es nira decantant, o no, cap algun lloc.

De moment ho deijo per avui, dema ja publicare alguna cosa original, o interesant (m'en pasen moltes ideas pel cap), i per acabar com m'agradaria fer en cada entrada d'onar-vos a coneijer una de les moltes cansons que m'agraden.
No podia ser menys per la primera entrada que la que reconeixo com a cançor preferida, i que dona nom al blog:

-Històries curtes, dels Glaucs.
http://www.youtube.com/watch?v=QcFaW80Ft2Y


Saluts.

1 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola a tu també!^^

T'enllaço al meu blog, així tots els meus lectors (o sigui ningú) també vindrán a llegir el teu (o no).